niedziela, marca 05, 2006

Wojna Pajęczej Królowej, księga 6, "Zmartwychwstanie" [cytat]

UWAGA!!!!! Jeśli nie lubicie czytać kawałków o tym co się "wydarzy" i jesteście fanami WOSQ, nie polecam dalszego czytania tego postu..........................


Być może już pisałam, że cykl WOSQ zafascynował mnie tak bardzo, że nie mogłam czekać, aż dwie ostatnie części ukażą się w Polsce .... Ponizszy cytat przetłumaczony z angielskiego, pochodzi z ostatniej części tej fascynującej powieści zatytułowanej "Resurrection" autorstwa Paula S.Kemp'a. Te kilka zdań wyrwałam z jednego z moich ulubkonych fragmentów w całej serii, kiedy Aliisza po raz kolejny dopada Pharauna, tym razem, aby się z nim na zawsze pożegnać.........


UWAGA!!!!! Jeśli nie lubicie czytać kawałków o tym co się "wydarzy" i jesteście fanami WOSQ, nie polecam dalszego czytania tego postu..........................


" - Obawiam się, że nie zobaczymy się już więcej najdroższy a potrzebowałam jeszcze raz Cię zobaczyć.

[Pharaun]Nie wierzył w ostatnie słowa, chociaż bardzo tego pragnął.

- Twoja misja skończona i wracasz w objęcia Vhoka, czy tak? Sam był zaskoczony goryczą, która przebijała przez jego ton. Jego dłonie zacisnęły się na jej ciele . Aliisza uśmiechnęła się i przejechała palcem wzdłuż linii jego podbródka.

- Taki jesteś zazdrosny, mój czarodzieju. Nie, nie wracam do Kaanyra. Powiedziałam mu wszystko, co miałam mu powiedzieć i skończyłam z nim. Przynajmniej na razie. Teraz fascynuje mnie inny typ mężczyzn..

Pharaun zignorował oczywisty komplement.

- Co mu o nas powiedziałaś?, zapytał.

- Wszystko, odpowiedziała, - taka była moja misja.

Pharaun nie oczekiwał innej odpowiedzi ale i tak ta zabolała w głębi duszy.

- Jeśli nie wracasz do niego a twoja misja dobiegła końca, czemu się już nie zobaczymy?, zapytał. Nienawidził się za to pytanie, gdyż zdradzało pewną słabość ale nie mógł się powstrzymać, żeby nie zapytać. Aliisza uśmiechnęła się a jej oczy posmutniały na tyle na ile pozwalała na to jej demoniczna krew.

- Ponieważ nie sądzę, abyś przeżył to, co ma nadejść już wkrótce, odpowiedziała."



[cytat z Wojna Pajęczej Królowej, Paul S. KEMP: Zmartwychwstanie, część VI, str.116, Wizards of The Coast 2005, tłumaczone z angielskiego przez ejm2000]

Brak komentarzy:

see

Archiwum bloga